Я вырос в шиитском доме, в котором приближались к Аллаху, служа шиитскому мазхабу (религиозное течение), как со стороны знаний, так и со стороны обрядов. Мой отец умер, когда я был ещё маленьким и мой дядя со стороны матери взял на себя ответственность попечения надо мной и моими братьями. Он был шейхом и носил чалму. Он выучился в одном из учебных заведений в районе Джадд Хавс в Бахрейне, затем продолжил учебу в городе Кум в Иране. Он был внимателен к нам. Следил за тем, чтобы у нас не было плохих друзей, чтобы мы не увлекались чем-либо, что могло бы запятнать нашу репутацию и испортить наши нравы или, чтобы мы не совершали чего-либо, что могло бы вызвать гнев Аллаха - Свят Он и Велик.
|
Yeni Kitab:
" TƏKFİR FİTNƏSİ. Əhli Sünnətin təkfir məsələsində mövqeyi. "
|
Yeni Tərcümə:
" Əl-Lulu vəl-Mərcan "
" Buxari və Müslimin ittifaq etdiyi hədislər "
|
Kişinin həyat yoldaşında bəyəndiyi 98 keyfiyyət.
-Mobil Kitab-
|
Qurani-Kərimin üç növ nəsxi mövcuddur.
NƏSX - bir şeyi aradan qaldırmaq, bir şeyi başqa şeylə dəyişdirmək, onun yerinə başqasını qoymaq deməkdir.
Allah (subhənəhu və təalə) buyurur: -
Biz bir ayəni başqa bir ayə ilə əvəz etdikdə onlar: "Sən ancaq bir
iftiraçısan!"– deyirlər. Halbuki Allah nə nazil etdiyini daha yaxşı
bilir. Xeyr! Onların çoxu bunu bilmir.
Nəhl surəsi, 101
|
İnsanlar namaza qarşı səhlənkarlıq edərək çoxlu xeyrdən geri qaldılar.
Bu dünyada namaz qılmadan xoşbəxtlik axtaran insanın halı doğurdanda çox
qəribədir. ---------------------------- Bəlaları dəhf etmək Allahın əlindədir, ölüm və həyat
Allahın əlindədir, xəstələrə şəfa vermək Allahın əlindədir, ruzini
genişləndirmək Allahın əlindədir, bütün xeyir qapılarının başı Allahın
əlindədir, O bir şeyin olmasını istədikdə ondan yalnız ol deməkdir. ------------------- Allaha gedən yol isə namazdan keçir, daşlardan, qayalardan, pirlərdən
qəbirlərdən deyil. Allah özü ilə qulları arasında namazı vasitə etdi
pirləri və qəbirləri deyil. Allah dünyadaki məmurlar kimi deyilki ona
çatmaq üçün mütləq kimisə araya salasan. Allahla insanın arasını
korlayan pozan şeylər ancaq günahlardır və bunun əksi olaraqda insanı
Allaha yaxınlaşdıran şeylər isə ancaq namazla, yaxşı əməllərlə dualarla
edilən təvəssüldür.
|
Abdullah İbn Səba adlı biri yaşamayıb ?
Rafizilərin bir çox forumlarda Abdullah bin Səba adlı birinin yaşamadığını və onun yalnız Seyf bin Ömərin uydurması olduğunu
yaydıqlarını görürük. Bəs həqiqət necədir? Tarixdə Abdullah ibn Səba
deyə biri yaşamayıb? Həqiqəti bilmək üçün rafizi mənbələrindən dəlillərə
baxaq:
|
Nəhcul Bəlağanin
şərhində Meysəm Bəhrani yazır: "Əbu Bəkr Fatiməyə dedi:
"Sənə atana məxsus olanlar məxsusdur. Peyğəmbər (sallallahu
aleyhi va səlləm) Fədəkdən sizin ehtiyaclar üçün götürərdi,
qalanlarını bölərdi, bir qismini isə Allah yolunda xərcləyərdi.
Əgər Peyğəmbərin (sallallahu aleyhi va səlləm) etdiyi kimi
etməyimi istəyirsənsə, mən belə edə bilərəm.” Fatimə
razılaşdı və ondan əhd aldı.” ("Şərh
Nəhcul Bəlağa” Meysəm Bəhrani c.5, səh. 107)
|
Yalan danışan kəs bilməlidir ki, danışdığı yalanlara görə sabah Allah
qarşısında cavab verəcəkdir. Düzgünlük öz sahibini Cənnətə apardığı
kimi yalan danışmaq da öz sahibini Cəhənnəmə aparır. Abdullah ibn Məsud
(Allah ondan razı olsun) rəvayət edir ki, Peyğəmbər (Allahın ona salavat
və salamı olsun) buyurmuşdur: «Doğruluqdan əl çəkməyin!
Çünki doğruluq (adamı) yaxşı işlər görməyə yönəldir. Yaxşı işlər isə
Cənnətə aparır. Həqiqətən, adam o qədər doğru danışır ki, nəhayət Allah
yanında doğruçu sayılır. Yalandan çəkinin! Çünki yalan (adamı) günah
işlərə yönəldir. Günah işlər isə Cəhənnəmə aparır. Həqiqətən, adam o
qədər yalan danışır ki, nəhayət Allah yanında yalançı sayılır». (Sahih əl-Buxari, 7/95, Sahih Muslim 4/2012)
|
Novruz:
mənşəcə fars sözüdür. Ərəbcələşdirmiş şəkli, Neyruzdur. Novruzun mənası; yeni gün deməkdir.
Novruz bayramı, Farsların bayramlarından biridir və onların ən böyük bayramı sayılır. Bu günü bayram olaraq ilk dəfə qeyd edən adam Farsların ilk krallarından olan Cəmşiddir.
İmam Zəhəbi – Allah ona rəhmət etsin – belə demişdir:
«Ad günü, Cümə axşamı və Novruz kimi bayramlarda küfr əhlinə bənzəmək, çirkin bir bidətdir. Bir müsəlman, bu gün və bayramları bilmədən din sayaraq etsə (qeyd etsə), tənqid edilər və özünə İslamın bu mövzudakı hökmü öyrədilər. Əgər tərəf əhlinə sevgi bəsləyərək və onların bayramlarına sevinc duyaraq bu bayramı qeyd etsə, bu davranışı da tənqid edilər. Yox əgər bir ənənə və əyləncə olsun deyə və ailəsini məmnun edib uşaqlarının təsəlli etmək üçün etsə, bu təqdirdə onun vəziyyətinə baxılar. Əməllər, ancaq niyyətlərə görə qiymətləndirilir. Cahil kimsə bu mövzuda bəhanəlidir və İslamın bu mövzudakı hökmü özünə yumşaq bir şəkildə açıqlanar. Allah Təala ən yaxşı biləndir.»
(et-Temessuk bi’s-Sunen ve’t-Tehzîr mine’l-Bide’ /Sünnete Sarılmak ve Bid’atlardan Sakınmak» risâlesi).
|
Tarixə
Leninin məşuqəsi kimi daxil olmuş Klara Setkin kommunist
inqilabçıların rəhbərləri üçün xüsusi «ideoloji
maariflənmə» gecələri təşkil etməklə də məşhur olub
XX
əsr bizə təkcə ziddiyyətlərlə dopdolu siyasi tarix və 70
illik kommunist istibdadı bəxş etmədi. Bu əsr eyni zamanda
bizlərə qondarma bayramlar bəxş etməyi ilə də yadda qaldı.
Yeni bayramlara alışan, alışdırılan bizlər, özümüz də
bilmədən dini-milli kimliyimizdən uzaqlaşmağa doğru üz tutduq. Yeni
li bayramımız milad bayramı, analarımızın bayramı 8 mart,
sevənlərimizinki isə 14 fevrallar oldu. Ülvi hisslər, təmiz
münasibətlər, tarixi ləkəli, hətta qaranlıq olan bu
«bayramlar»la qeyd edilməyə başlandı. Həmin «bayram»ların
mahiyyətini, gerçək tarixini bilmədən, hisslərimizi, sevgimizi
onlarla çulğalaşdırdıq…
|
Əsrlər boyu Əhli sünnə və əhli
şiə arasında olan ixtilaflardan biri də Mutə nikahı barədədir. Əhli Sünnə Mutə
nikahının qadağan edilməsi barədə icma etmişlər. Bu nikahın Peyğəmbər (səllallahu
aleyhi və səlləm) tərəfindən 3 dəfə icazə verilib və sonra qadağan edilməsi barədə
Əhli Sünnədə səhih rəvayətlər mövcuddur. Peyğəmbərin (səllallahu aleyhi və səlləm)
vəfatından sonra bir neçə səhabə Mutə nikahına icazə versə də, həmin səhabələrə
dəlil çatandan sonra öz əvvəlki fikirlərindən dönmüşdülər. Belə ki, səhabələrin
bəzisi Peyğəmbərin (səllallahu aleyhi və səlləm) Vida Həccində, Vida xütbəsində
Mutə nikahının Qiyamətə qədər qadağan
edilməsi barədə çatdırdığı bu rəvayəti eşitməmişlər.
Həmin 3 hadisə aşağıdakı
vaxtlarda olmuşdur:...
|
Muhamməd Saleh əl-Munəccid
"VALENTİN GÜNÜNÜ KEÇİRMƏYİN
HÖKMÜ"
Rəsulullah sallallahu aleyhi və səlləm dedi: "Sizdən
əvvəlkilərin yolunu (etdiklərini) qarış-qarış, arşın-arşın
davam etdirəcəksiniz. Hətta kərtənkələ dəliyinə girsələr
də onların arxasınca gedəcəksiniz. Biz dedik: Ya Rəsulullah,
yəhidilər və xristianlarmı? O: Başqa kimlər?!-dedi".
(Buxari 8/151; Müslim 4/2054).
|
Fəth edilmiş bir çox ölkələrdə olduğu kimi Azərbaycanda da İslam dini
insanlar arasında böyük rəğbətlə qarşılanmış və sürətlə yayılmışdı.
Fəqət bu mərhələ necə gerçəkləşmişdi? Vuruşaraq, qılınc gücü ilə ələ
keçirilmiş hər yerdə yeni bir dinin və ya ideologiyanın qəbul
edilməsinin səbəbi, həqiqətən, o yerin hərbi yolla ələ keçirilməsi ola
bilərmi? Bu qəti olaraq yanlış fikirdir. Belə ki, mədəni, elmi, dini,
ideoloji və ümumiyyətlə, cəmiyyətin ictimai, iqtisadi, siyasi cəhətləri
ilə hər hansı bir təbəddülata məruz qalmasını hərbi-siyasi səbəblərlə
izah etməyə çalışmaq səhvdir. --------------------- İslam dininin
Azərbaycanda necə sürətlə qəbul edilib yayıldığını klassik müsəlman
tarixçilərin əsərlərindən öyrənmək mümkündür. Əhməd ibn Yəhya
əl-Bəlazuri IV xəlifə Əli ibn Əbu Talibin dövründə ikinci dəfə
Azərbaycan valiliyinə təyin edilmiş Əşas ibn Qeys əl-Kindinin bu ölkəyə
gəldiyi vaxt əhalinin müsəlman olduğunu, məscidlərdə Quran oxunduğunu
gördüyünü yazır. (Bəlazuri, Fütuh-ul-Büldan, c. I, s. 330-331.)
|
Yaşar Süleymanlı
"Qəbirlərin üzərində bina tikməyin qadağan edilməsi barədə, şiə yolu ilə rəvayət edilmiş bəzi rəvayətlər"
|
IV Xəlifə Əli ibn Əbu Talib Dövrü
Osman ibn Əffanın şəhid edilməsindən sonra Rəsulullahın (salallahu aleyhi və səlləm)
əshabının yekdil qərar və xalqın əksəriyyətinin beyəti ilə Əli ibn Əbu
Talib (r.a.) xəlifə seçildi. Qəhrəman, zəkalı, uzaqgörən, hikmət sahibi
bir şəxs olan Əli ibn Əbu Talib Rəsulullahın (salallahu aleyhi və səlləm) evində böyümüş,
ondan tərbiyə almışdı. O, Quran-i Kərimi ən yaxşı bilən səhabələrdən
biri idi...
(Bizans imperatoru) II Konstansın hakimiyyətə gəlməsi ilə Bizans paytaxtında taxt-tac
uğrunda mübarizəyə son qoyulmuş və ölkə siyasi istiqrara qovuşmuşdu. Bu
siyasi sabitlik nəticəsində Bizansın xarici siyasətində canlanma
müşahidə edilmişdi. Bu canlanma Zaqafqaziyada da özünü bariz şəkildə
göstərirdi. Bizans imperatoru köhnə müttəfiqi Xəzər xaqanı ilə əlaqələri
yenidən qurmuş və gücləndirmişdi.
|
Ömər ibn Xəttabın vəfatından qısa müddət sonra Azərbaycanda üsyan baş
vermiş, əhali əhdin şərtlərini ləğv edərək, müqavilə şərtlərini yerinə
yetirməkdən imtina etmişdilər. Albaniyada da vəziyyət gərginləşmişdi.
Osman ibn Əffan xəlifə seçilən kimi Vəlid ibn Uqbəni Kufə valiliyinə
təyin etmiş və Azərbaycana gedərək vəziyyəti nəzarət altına almağı əmr
etmişdi.
|
Bu,
Əmirəlmöminin Ömər ibn Xəttabın valisi Utbə ibn Fərqəd tərəfindən,
Azərbaycanın çöl və dağlıq bölgələrində, ətraf və ucqarlarında yaşayan
əhaliyə verilən əmannamədir. Onlar maddi vəziyyətlərinə müvafiq olaraq
cizyə ödəmək şərti ilə əmniyyət içindədirlər. Bu vergidən uşaqlar,
qadınlar, xəstələr, əllərində heç bir varidatı olmayan fəqirlər və
özlərini ibadətə vermiş, dünya malından heç bir nəsibi olmayan, inzivaya
çəkilmiş rahiblər azaddırlar. Onlar (əhali) öz yurdlarından keçib gedən
müsəlman əsgərləri bir gecə bir gündüz qonaq saxlayıb, onlara
bələdçilik edib yol göstərməlidirlər.
|
Ayaq
üstə dura-dura ayaqqabı geymək.Kiçik
uşaqlara salam vermək.Zərurət
olmadan qadınların bayıra çıxmaması.
Kişilərin
ağ paltar geyməsi.Günorta
yuxusu.Günəş
batan zaman uşaqları bayıra buraxmamaq.
Yuxudan
ayılmaq üçün üzü ovuşdurmaq.Gözlərə
ismid sürməsi çəkmək.
|
Allah Rəsulunun (salallahu aleyhi və səlləm) birinci xəlifəsi Əbu Bəkr (r.a.) (632-634)
dövründəki Riddə Rəsulullahın (salallahu aleyhi və səlləm) vəfatından sonra Ərəbistan
yarımadasında yaşayan bəzi ərəb qəbilələri müxtəlif bəhanələrlə üsyan
edərək Mədinə Şəhər Dövlətinə tabə olmaqdan və İslam dininin zəkat və.s
kimi hökmlərini icra etməkdən imtina etmişdilər. Hətta Tüleyha,
Museyləmə və.s kimi şəxslər peyğəmbərlik iddiasına düşərək Mədinə Şəhər
Dövlətinin valilərinə və məmurlarına hücum edərək onları qovmuşdular.
Bunu İslam tarixində İrtidad hərəkatı və ya Riddə hadisələri deyilir.
Çünki bu qəbilələr dövlətə qarşı üsyan etməklə mürtəd olmuşdular yəni
İslam dinindən çıxmışdılar.
|
|