Во времена джахилии был один друг у меня ,в детстве он читал намаз ,но
потом перестал ,с позволения Аллаха он опять встал на Намаз но стал уже
Салафитом . Знания были у него слабые .В один день он увидел меня с
книгами и сказал :- пойдем с братьями стакан чай выпьем -я ответил - нет
я немогу с Ахли Сунной сидеть , разговор не получится , я влюблен в Ахли
Бейт ,так и так слова суннитов не приму . |
"Qədr
gecəsi min aydan xeyirlidir” (Quran, Qədr, 3) Qədr gecəsini ondakı
əlamətlərə görə təyin etmək mümkündür. Bu əlamətlərdən aşağıdakılardır... |
Qamət Süleymanov: '' Ramazan ayı barədə olan şübhələr '' İyulun 21-dən oruc tutanlar 1 gün qəza etməlidir yoxsa yox? -video+mp3- |
Qamət Süleymanov
"H.Əliyevə cənazə namazı haqında" |
Qamət Süleymanov: " Ramazan bizə İxlası öyrədir " |
Osman Sələfi: "Möminlərin Sifətləri" -video+mp3 |
1- Allahdan qorxmaq, Onun qullarının hər etdiklərini və hər söylədiklərini bilməsinə iman etmək... |
"Təmizlənmə və tərbiyə, və müsəlmanların buna ehtiyacı” adlı bu risalə
öz əsasında, otuz (üç) il bundan öncə (1390 il) Amman şəhərinin (İordaniya)
şəriət elmləri institutunda, böyük alim-muhəddis şeyx Muhəmməd
Nasıruddin əl-Albaninin, Allah ona rəhmət etsin, oxuduğu muhazirədir.
Bu muhazirədə şeyx hər bir müsəlmanın tutması vacib olan yolu
açıqlamışdır. Bu mühazirənin əsli iki sözdən ibarətdir – "təmizlənmə” və
"tərbiyə”. Şeyx öz həyatını məhz islam əqidəsinin, ona əsrlər boyu
daxil edilmiş müxtəlif zəlalətlərin çirkinliyindən, bidətlərdən,
xurafatlardan və şirkdən təmizlənməsi yoluna həsr etmişdir. O həmçinin
Sünnənin təmizlənməsilə də məşğul olmuşdur. O rəvayətlərin səhih, zəif
və ya uydurma olduqunu tədqiq etmiş və bununla Sünnəyə aid olmayan
rəvayətləri ayırmışdır. Həmçinin o fikh elmini də nəzərdən keçirmiş və
Quran və Sünnəyə müxalif olan fikxi rəyləri və bidətləri təmizləmişdir. Bundan sonra şeyx tərbiyəyə keçmişdir. Əvvəl özünü, sonra ətrafını və bundan sonra da bu haqq yoluna dəvət edərək bütün insanları tərbiyələndirməyə başlamışdır. Onun dəvətinə dünyanın hər tərəfindən ümmətin ən xeyrli insanları olan alim və tələbələr dəstək vermişdir. Bundan sonra bütün dünyada elm əsasında dinin dirçəlməsi başlamışdır. |
Rafizi şübhələrinə rəddiyələr-4 Bəzi sahabələrin (Allah onların hamısından razı olsun) Qiyamət günü Kövsər hovuzundan qovulacağı şübhəsiə rədiyyə. |
Osman Sələfi: "Ramazan ayı imanı qəlbə döymək üçün fürsətdir." -video+mp3- |
Qamət Süleymanov. Qəbələdə camaat namazı və iftardan sonra söhbət. -video- |
Qamət Süleymanov: "Hakimlər haqqında danışmaq fəsada açılan qapıdır" və digər "Mühüm Məsələlər" -video- |
Qamət Süleymanov. "Ramazan bir məktəbdir" -video+mp3- |
Rafizi şübhələrinə rəddiyələr-3 Rafizilərin: "Ömər ibn əl-Xəttab, təməttu həccini və qadınları siğə etməyi qadağan etmişdir" şübhəsinə rədiyyə |
Şeyx əl-Albani:"Yusuf əl-Qardavinin iç üzü və mənhəci"və Alimlərin Qardavi haqqındakı sözləri və onun boynu vurulmağa layiq olan küfrü |
Useyd Turabov:Kinolarda Peyğəmbərlərin və səhabələrin rolunda oynamaq CAİZ DEYİL! |
Əli -radiyallâhu anh’ın Sıffın savaşından döndükdən sonra belə dedi: "Ey insanlar! Müaviyyənin idarəçiliyini çirkin görməyin.Çünki siz onu itirsəniz,insanların başlarının qarpız kimi çiyinlərindən yerə düşdüklərini görərsiniz.” Qaynaq: İbn Teymiyyə, Minhəcu’s-Sünnə (6/209) Zəhəbi,Tarixu’l-İsləm (2/343) İbn Kəsir, əl-Bidayə və’n-Nihayə (9/233,) |
Bakının Müşfiqabad qəsəbəsindəki məscidin imamı Mübariz Qaçayev isə «vahid xütbə» məsələsini yolverilməz sayır:
«Bizə də xəbər çatıb, əksər namaz qılanlar da buna narazılıqlarını
bildirirlər. Bizim xütbələrimiz onsuz da başdan ayağa islahdır,
insanları düz yola dəvət etməkdir. İnsanlara islamdan danışırıq. Hər
şeyi elmi baxımdan izah edirik. Bizdə şiə və əhli sünnə əqidələri
mövcuddur, indi onlara «vahid xütbə»lər necə və kim tərəfindən
veriləcək? Bu, müəyyən deyil».
Dini Qurumlarla İş üzrə Dövlət Komitəsi hesab edir ki bu məsələnin «vahid xütbə» anlayışı kimi təqdim olunması yanlışdır.Söhbət əlamətdar günlər və tarixi hadisələrlə əlaqədar verilən tövsiyə xarakterli xütbə və moizələrdən gedir. Yəni, həmin xütbələrdə vətənpərvərlik, milli-mənəvi dəyərlərin təbliği, tarixi-mədəni irsə sədaqət, dinlər və məzhəblərarası münasibətlərdə tolerant yanaşma kimi mühüm məqamlara xüsusi diqqət çəkilə bilər. |
Bu günləri təxribatçıların planının tərkib hissəsindən biri də ‘’Vəhhabi‘’ adı altında sünniləri zəiflətməkdir. Bir aksioma var ki, oda yüksəlmənin iki yolunun olmasıdır: biri özünün qalxması, digəri isə qarşı tərəfin aşağı basılmasıdır. Bu gün ‘’Vəhhabi‘’ adı altında söylənilən bir çox şeylər əslində sünnilər haqqında söylənmiş olur. Siğəni qəbul etməmək, saqqal saxlamaq, möhürsüz namaz qılmaq, kəlmeyi-şəhadətdə Əlinin adını çəkməmək və s. bütün bunların hamısı Vəhhabilik deyil Sünnilikdir. On dörd əsirdir ki, Quran, Sünnət, Səhabənin icması, Tabiin və sair mənbələr üzərində qurulub günümüzə qədər gəlmiş olan bu məzhəb Əhli-Sünnə (Sünni) məzhəbidir, Vəhhabi deyil. |
-
Bu kəlmə üç əsr qabaq yaranıb, onu hərə bir cür ifadə edir. Bəzən
sünnilərə təzyiqi artırmaq üçün onlara "vəhhabi” deyirlər. Bu,
cəmiyyətdə damğa kimi istifadə olunur. Qabaqlar əfqanlar öz torpaqlarını
qoruyurdu, onları "duşmanı” adlandırmışdılar. Az sonra "islamçı
ekstremistlər” dedilər. Hətta 20 yanvarda da bizim adımızı "islamçı
ekstremist” qoymuşdular. Sonra da "vəhhabi” kəlməsi gəldi. Bunun bizimlə
heç bir əlaqəsi yoxdur. Ümumiyyətlə, əslində belə təriqət yoxdur. Bu
kəlməni işlədənlər cürbəcür siyasi məqsədlər daşıyır. Bəzi təriqətlər də
bundan istifadə edir. Biz, yəni əhli-sünnə dində artıq məsələləri qəbul
etmir. Peyğəmbərimizin vəfatından sonra dinə gələn artıq təriqət və
fikirləri dindən saymırıq. Bu da başqa məzhəblərdə olanları
qıcıqlandırır. Bizim dəvət sırf təmiz dinə çağırışdır. Yəni Allah,
Peyğəmbər nə deyibsə, odur. |