Şeyx Cibrin, birinci sualım budur ki, bizim ölkəmizdə yəni Azərbaycanda
insanlar sovet hakimiyyəti dövründə yaşayıblar onlar dindən yalnız iki
şəhadət kəlməsini bilirlər, mənasını isə lazımı şəkildə anlamırlar.
Onlar Allahdan başqasından kömək istəməyin şirk olduğunu bilmirlər.
Namazı tərk etməyin küfr olduğunu anlamırlar. Yəni namaz qılmayanı
kafir hesab edən alimlərin rəyinə əsasən. Onlar elə bilirlər ki,
övliyalardan kömək istəmək şəriətin əmridir. Hesab edirlər ki, namaz
müstəhəbdir, vacib deyil. Biz bu kimi insanları etdiklərinin küfr
olmasını onlara çatdırmadan öncə təkfir edə bilərikmi? Yoxsa ilk öncə
onlara hüccət çatdıraq, öyrədək sonra?
Cavab:
Heç şübhə yoxdur
ki, bu insanlar cəhalət üzərində böyüyüblər. Belə ki, onlar uzun müddət
sovet əsarəti altında qalmışlar və cahillikdə böyümüşlər. Onlar ata
babalarının şəhadəti dediyini eşidib, namaz eşidib amma həqiqətini
bilməyiblər. Çünki onları əsarətdə saxlayan dövlət islam adını, dini
onların qəlbindən yox etmək üçün çalışırdı. Lakin Allahın köməkliyi ilə
onlar bu kafir dövlətin əsarətindən xilas oldular. İndi siz onları dəvət
edib başa salmalısınız ki, ibadət Allaha məxsusdur, onlara Quranı
oxudun, Quranın dəlalət etdiyini onlara açıqlayın, duanın Allaha
edilməsini və başqasına dua etməyin qadağanlığını əmr edən ayələri izah
edin. "Biz yalnız Sənə ibadət edir və yalnız Səndən kömək diləyirik" (Fatihə, 5) ayəsi kimi. Yəni yalnız Sənə ibadət edir, Səndən başqasından
kömək istəmirik. Bu ayəni hətta onların uşaqları da oxuyurlar. Həmçinin
uca Allahın bu ayəsi də: "Sən də dini məhz Allaha aid edərək yalnız Ona
ibadət et!" (Zumər: 2). Başqa ayədə deyilir: "Halbuki onlara əmr
edilmişdir ki, Allaha -- dini yalnız Ona məxsus edərək, batildən haqqa
(islama) dönərək -- ibadət etsinlər..." (Bəyyinə: 5). Onlara açıqlayın
ki, ibadət Allaha məxsus haqqdır. İbadət olunacaq yalnız Allahdır.
Ondan başqasının ibadət edilməsi qadağandır. Bunun dəlilini də onlara
açıqlayın. Dəlili uca Allahın bu ayəsidir: "Şübhəsiz ki, (bütün)
məscidlər Allaha məxsusdur. Allahdan başqa heç kəsə ibadət etməyin!"
(Cinn: 18). Nə bir yaxın mələkə, nə də göndərilmiş peyğəmbərə ibadət
etmək olmaz. Övliyalar da məxluqdur. Onlar sizə heç bir ziyan, yaxud
xeyir verə bilməzlər. Uca Allah məxluqatın ən xeyirlisi peyğəmbərimiz
Muhəmmədə sallallahu aleyhi və səlləm demişdir: "De: "Mən sizə nə bir zərər, nə də bir xeyir
vermək qüdrətinə malik deyiləm!" (Cinn: 21) "De: "Məni Allahdan
(Allahın əzabından) heç kəs qurtara bilməz və mən də Ondan başqa heç bir
sığınacaq tapa bilmərəm!" (Cinn: 22) Həmçinin uca Allah buyurur:
"De: "Mən Allahın istədiyindən başqa özümə nə bir xeyir, nə də bir zərər
verə bilərəm. Əgər qeybi bilsəydim, sözsüz ki, (özüm üçün) daha çox
xeyir tədarük edərdim və mənə pislik də toxunmazdı..." (Əraf: 188). Hər
halda siz onlara tövhidi açıqlayın, namazı bildirin, əgər qəbul etsələr
və şirki, övliyaları, dua edib əməlisalehlərdən kömək istəməyi, yaxud
dua edib Allahla yanaşı və ya sırf ölülərdən imdad diləməyi tərk
etsələr, Allah onların etdiklərini qəbul edər və müsəlman olarlar. Əgər
inad etsələr, təkəbbür göstərsələr, ölülərdən dua edib istəməyə,
təvəkkül etməyə, qəbirləri önündə səcdə etməyə davam etsələr, "ey Allah
vəlisi mənə kömək ol!" "ey Allah vəlisi mənə ruzi ver!" belələrinə
hüccət çatdıqdan sonra onlarla savaşın. Etiqad edin ki, onlar kafirdilər
və ölənləri də kafirdir. Hüccət çatdırmadan öncə onları təkfir etmək
olmaz. Çünki onlar müsəlman olduqlarını iddia edirlər. Şəhadət kəlməsini
deyirlər. Hətta mənasını bilməsələr də. Siz onlara şəhadətin mənasını
açıqlayın ki, mənasını bilsinlər və qəbul etsinlər. Sual:
Biz hüccət çatdırdıqdan sonra hər kəs onları təkfir edə bilər yoxsa bunu alim, qazi və ya rəhbər etməlidir?
Cavab:
Təkfir edən mütləq olaraq alim, qazi və bu kimi adamlar olmalıdırlar.Çünki yalnız o deyə bilər ki, filankəsə hüccət çatıb, üzrü qalmayıb,
haqq ona bəyan edilib, lakin o dini və tövhidi qəbul etməkdə inadkarlıq
göstərib, şirkdə davam edib. Belə halda (yəni hökm verən qazi, alim
deyir ki,) mən onun qanının halal olduğuna hökm verirəm, öldürün, əgər o
halda öldürülsə kafir kimi ölür. Yuyulmaz, kəfənlənməz, cənazə namazı
qılınmaz, çünki o inadkarlıq etmiş və şirkində davam etmiş, Allaha şərik
qoşmuşdur. Amma bundan əvvəl siz deyin ki, kim belə etsə o kafirdir --
müəyyən insana hökm vermədən (ümumi) deyin.
01.06.2013 tarixli ilk şərhimiz.
Sizlərə digər soruşulan məsələlər haqında Şeyxin (rahimahullah) rəylərinin videoda olmayan və müxaliflərdən birisi tərəfindən təqdim olunmuş hissələrinin mətni haqında...
Əslində Şeyxin sözlərindən kəsilib paylaşılan materallar qardaşlarımız tərəfindən mövzuya uyğun ayrılmışdı.Amma müxalif qardaşımız tələsik "Sizi aldadıblar.Şeyx Azərbaycan xalqını müşrik olduğunu deyir" və s. iddiası ilə çıxış edib...
(müxalifin facebookdakı iddiasının skan edilmiş şəkili)
Həmən müxalif audioyazının tam mətnini tərcümə edərək şəkilini paylaşdığımız batil iddia ilə sosial şəbəkə olan facebookda yaymağa başladı.Onun iddiasının nə qədər doğru olduğunu görmək üçün elə öz təqdim etdiyi mətni , ərəbcəsinə etimad edərək, insaf naminə saytımıza qoyuruq.İnşAllah ehtiyac olsa audiosunuda qoyarıq.
Məsələlərdən az-çox xəbəri olanlar özləri insaflı qiymət versinlər.Çünki bu mətndə nə onun iddiasının nədəki indiyə qədər yaydığı əqidənin heç bir isbatı yoxdur.Məsələ ət, cənazə məsələləridirsə Şeyx orada yeməkdən əhalini bunlar kimi təkfir etdiyinə görə yox ehtiyat üçün çəkindirir.Sitat:"Çünki ehtimal ola bilər ki,o heyvanı bu müşriklərdən olan müşrik kəssin.".Amma əsas iddiası batildir.Eləcədə digər suallara Şeyxin cavablarıni əvvəldan sona qədər oxuyan üçün Şeyxin məsələlərə baxışınin bunların təbliğ etdiyi baxışlardan çox fərqli olduğu gün kimi aydın olar...Daha çox şərhə ehtiyac görmədik.
Doğrusunu Allah bilir.
Linkə 10.06.2013 tarixində etdiyimiz bəzi zəruri dəyişikliklər haqında:
Şeyxin
bir neçə gün bundan qabaq tərcümə edilib Az Zubeyr adlı qardaşımız tərəfindən Youtube servisinə yerləşdirirlən audioyazılar və bu haqda hazırladığımız meterialımız
haqqında söz sohbətlərı və yanlış iddiaları aydınlatmaq üçün sual-cavabın tam audioyazısını,
Fərid Abu İbrahim adlı müxalifin tərcüməsini etdiyi həmən
hissəni və Mədinə İslam Unversitetinin məzunu AbdurRahim Muradlı qardaşımızı tərcüməsini müqayisəli şəkildə yenidən bu
linkə işləməyi qərara aldıq.
Mətnləri nəzərdən keçirərkən məlum olur
ki bu tərcümələrində Fərid Abu İbrahim qardaşımız bəzi xətalara (hansıski fətvaya tamam başqa məna
yükü verir) yol verib.Qəlbləri bilmədiyimiz üçün "qərəzli edib" deyə
yenə zənndən qaçırıq...
Sadəcə mətni müqayısəli şəkildə elə bu linkdə
yerləşdirməyə qərara aldıq ki, həm indiyə qədər bu meterialımızı oxuyanlar
, həmdə gələcəkdə bu məsələyə rast gələnlər çaşqınlığa
düşməsinlər.
Əlavə şərhlərə isə ehtiyac duymuruq.
OXUYAQ !
Fərid Abu İbrahimin tərcüməsi:
Ət məsələsi:
Sual: Şeyx belələrinin kəsdiyinin hökümü nədir? Özünüzdə bildiniz ki,bunlar
bu əməlləri cahilliklərindən edirlər? Yəni bizlər, istədiyimiz RESTORANA
girərək,”bu əti kim kəsib” deyə soruşmadan yeyə bilərikmi? Cavab: Restoranlarda və ona oxşar yerlərdə, onların kəsdiklərini yeməkdən
çəkinməlisiz.Çünki ehtimal olabilər ki,o heyvanı bu müşriklərdən olan müşrik kəssin.Əgər heyvanı kəsən kimsə məhz elə bu müşriklərdən
biridirsə, yemək olmaz. Sual:Şeyx cahil olsalarda? Cavab:Bəli! İstər cahil,istərsədə cahilliyində israrlı olan olsun.Yemək olmaz.
Sual:Şeyx əslində bunlar cahilliklərində israrlı deyillər.Sadəcə elə
bilirlər ki,etdikləri şeylər İslam dinindəndir.Allahdan qeyrisindən
kömək istəməyin şirk olduğunu bilmirlər.Belə birisi heyvan kəssə
kəsdiyini yemək olarmı? Və üzərindəndə hüccət qalxmayıb.Yəni şeyx! Bizdə
Azərbaycanda olan restoranlarda ət yemək üçün soruşmalıyıq yoxsa ki, bu
işi tamamilə tərk edib, soruşmamalıyıq?
Cavab:Daha üstün olan budur
ki,yeməməlisən! Sən üzərindən hüccət qalxmadığı halda şəhadət gətirən
və namaz qılanın kəsdiyini yesən..............(ŞEYX BURADA BAŞA
DÜŞÜLMƏYƏN BİR SÖZ DEDİ)..............
Doğru olan AbdurRahim Muradlının tərcüməsi:
Sual:
Şeyx ölkəmizdə dediyiniz kimi belə cahil insanlar çoxdur, biz
bu kimi insanların kəsdiklərini yeyə bilərikmi? Məsələn
yeməkxanaya gedəndə heyvanı kəsənin kimliyini araşdırım
yoxsa birbaşa yeyə bilərəm?
Cavab:Yeməkxanalarda müəyyən mənada yeyə bilərsiniz, münasibətlərdə
isə yeməkdən ehtiyat edin çünki kəsən deyilən müşriklərdən
ola bilər.
Sual:Yəni cahil olsa da?!
Cavab:
Bəli, cahil olub cahilliyində inadkarlıq edənin kəsdiyini.
Sual:
Həmin adam cahilliyində israr etmir, sadəcə etdiyini dindən
hesab edir. Bu halda ölkəmiz Azərbaycanda yeməkxanalarda bu növ
qidaları qəbul edə bilərik yoxsa yox?
Cavab:
Yaxşı olarki yeməyəsən. Əgər hüccət çatmamış insanın
kəsdiyini yeyərsənsə və o şəhadəti deyir, namaz qılırsa sən
(yediyinə görə) üzürlüsən (günah daşımırsan).
Fərid Abu İbrahimin tərcüməsi:
Cənazə məsələsi:
Sual: Şeyx, əqidəsini
bilmədiyimiz cənazə gətiriləndə o cənazə haqqında kim olduğunu
soruşmadan cənazə namazı qılmalıyıq? Yoxsa ki, kimliyini öyrənmək
lazımdır?. CAVAB: Soruşmaga ehtiyac yoxdur!! Belə hallarda tövhid əhli və müsəlman olduğunu əsas götürüb cənazə qılırsan. Sual:Şeyx, əslən bizdə, Azərbaycanda əhalinin əksər hissəsi
cahilliklərindən Allaha şərik qoşurlar.Belə bir halda onlara cənazə
qılmaq olarmı? Cavab:Sən əgər bilsən ki, gətirilən cənazə MÜŞRİK idi və şirkindədə israrlıydı,bu halda qılmaq olmaz. Sual::Şeyx bəs cahil olarsa? Cavab:Cahildə belə olsa olmaz Sual:Qılmaq olar şeyx? Cavab:Yox olmaz. Sual:Cahil olsalarda Şeyx? Cavab:Bəli qılmaq olmaz.
Doğru olan AbdurRAhim Muradlının tərcüməsi:
Sual:
Əgər ölkəmizdə cənazə gətirilirsə və biz ölənin etiqadını
bilmədiyimiz üçün onun kimliyini araşdırmalıyıqmı?
Cavab:
Araşdırmaq
lazım deyil. Əsl odur ki, onlar tövhid üzərindədirlər,
müsəlmandırlar.
Sual:
Bizdə əsl odur ki, tövhid əhli deyillər, cahillikdən şirk
qoşurlar.
Cavab:Əgər bilsən ki, müşrikdir və şirk etməkdə israr edib onda
cənazəsini qılmayın. Hətta (şirkdə israr edən) cahil də olsa
qılmayın.
Fərid Abu İbrahimin tərcüməsi:
Allahın hökmü ilə hökm etməyən hakim nə vaxt kafir olur?
Sual: Şeyx Allahın hökmü ilə hökm etməyən hakim Allahın hökmünün daha üstün
olduğunu qəbul edir,amma Allahın hökmündən başqa bir şeylə hökm etməyin
kiçik və yaxud böyük şirk olduğunu bilmir və cahilliyindən dolayı
Allahın hökmündən başqa bir şeylə hökm edir.Belə birisinin hökmü
nədir?Hüccət qalxmamış təkfir edə bilərikmi? Cavab: Əgər cahildirsə hüccət qalxmamış təkfir eləmə!! Ona başa salın ki,hökm Allaha məxsusdur. Ayələr gətirib başa salın ki,Allahın hökmündən başqa bir şeylə hökm
etmək olmaz.Əgər dönməsə və Alahın hökmündən başqa bir şeylə hökm
etməkdə israrlı olsa,bu zaman təkfir edə bilərsən.
Doğru olan AbdurRAhim Muradlının tərcüməsi:
Sual:Şeyx əgər rəhbər təsdiq edirsə ki, Allahın hökmü daha
üstündür lakin Quandan başqa bir qanunla hökm etməyin kiçik və
ya böyük küfr olmasını bilmirsə biz beləsini təkfir edirikmi?
Cavab:
Əgər cahildirsə hüccət çatdırana qədər təkfir etmirsən.
Ona bəyan edilir ki, hökm yalnız Allaha məxsusdur, ona quran
ayələri oxuyur: "Hökm yalnız Allahındır”, "Cahiliyyət
hökmünü istəyirlər”, "Allahın nazil etdiyi ilə hökm
etməyənlər kafirdirlər.” Əgər israr etsə və şəriətlə
hökm etməkdən imtina etsə, qanunla hökm versə ondan uzaq olur
və təkfir edirsiniz.
Fərid Abu İbrahimin tərcüməsi:
Cihad haqqında... Sual: Şeyx indi hal hazırda cihad var? Cavab: İndi hal hazırda cihadın olmasında şəkk yoxdur.Cihad hal hazırda Əqanistanda,Çeçenistanda və həmçinin İraqda mövcuddur.
Doğru olan AbdurRAhim Muradlının tərcüməsi:
Sual:
Şeyx hal-hazırda yer üzündə cihad varmı?
Cavab:Bəli cihad var. Əfqanıstanda cihad var, Çeçenistanda cihad var,
İraqda amerikanlılara qarşı cihad var.
Fərid Abu İbrahimin tərcüməsi:
Sual:Şeyx əgər bizim dövlət cihada getməyə icazə vermirsə,hakimin və
valideyinin icazəsi olmadan cihada getmək olar? Və bizdə dövlətimizdə
cihada getmək böyük fitnəyə səbəb ola bilər və birdə sələfi dəvətə pis
təsir edə bilər.Belə halda getmək olarmı? Cavab:Dövlətin və
valideyinin izni olmadan getmək olmaz.Xususəndə əgər cihada getmək
dəvətə və dəvətçilərin fitnəyə düşməsinə səbəb olsa bu zaman getmək
olmaz.Əgər dəvət üçün zərər varsa getmək olmaz.
Doğru olan AbdurRAhim Muradlının tərcüməsi:
Sual:Şeyx əgər dövlət bizə cihada getməyə icazə vermirsə
rəhbərin və valideynlərin icazəsi olmadan cihada getmək olarmı?
Onu da deyim ki, onların oraya getməsi sələfi dəvətinə və
dəvətçilərinə böyük fitnə-fəsad gətirir.
Cavab:O yalnız rəhbərin və valideynlərin icazəsi ilə getməlidir.
Xüsusən də əgər bu getmək dəvətə və dəvətçilərə böyük
zərər gətirirsə - onu söyürlərsə, "o bizi təkfir edir”
"bizim səhv olduğumuzu deyir” "bu düşməni bizə tərəf
çevirir” və s. bu kimi sözlər deyib irad tuturlarsa –
getməsin.
Fərid Abu İbrahimin tərcüməsi:
Sual: Şeyx şirk edənin üzürlü olduğunu deyənə murciyə və yaxud kafir deyə bilərikmi? Cavab: Allahdan qeyrisinə dua etməyin haram olduğuna etiqat etdiyi halda,onun edilməsini caiz görərsə, bu zaman murciyə olar. Sual:Şeyx demək istəyirəm ki,yəni Əhli Sünnətdən olan
bəziləri,tövhid məsələlərində cahilliyi üzürlü görürlər və az öncə sizin
də dediyiniz kimi hüccətsiz təkfir etmirlər.Belələri murciyə sayılırmı? Cavab:Bəli hüccət qaldırılmayınca,dəlillər çatmayınca və üzürləri aradan qalxmayınca təkfir etmək olmaz. Sual:Şeyx lakin hüccət qaldırılmayınca təkfir etməyənə murciyə deyilər? Cavab:Murciyə deyilməz .Hətta şirkə düşənlərdən hüccət qaldırılmayınca.
AbdurRAhim Muradlının tərcüməsi:
Sual:
Şeyx əgər bir insan cahilliyi şirk edən insanı təkfir etməyə
maneə hesab edirsə biz ona murciyə deyə bilərikmi?
Cavab:Əgər o hökmü bilirsə murciyədir. Əgər bilirsə ki, Allaha
şərik qoşmaq haramdır və buna baxmayaraq o bunu icazəli, halal
hesab edirsə o murciyədir.
Sual:
Şeyx demək istəyirəm ki, əhli sünnədən kimsə tövhid
məsələlərində üzr görürsə biz ona murciyə deyə bilərikmi?
Yəni hüccət çatdırana qədər təkfir etmir.
Cavab:
Bəli, hüccət çatana və dəlillər çatdırılana və üzr yeri
qalmayana qədər təkfir edilmir. Sonra onlardan (muşrik) sayılır.
Sual:
Yəni kimsə onlara hüccət çatmadığını düşünüb təkfir
etmirsə ona murciyə demirik, elədirmi?
Cavab:Bəli, deyilmir. Hüccət çatana qədər deyilmir.
Düzgün tərcümə edilməyən mətnin bizə lazım olan hissənin burada müqayıqsəli dərcini audioyazını orginalını və hər iki mətni burada link olaraq paylaşaraq inşAllah tamamlayırıq. Eləcədə bir qədər aşağıda Şeyxın Azərbaycandakı dəvətçilərə olan nəsihətini bir daha oxumağı tövsiyyə edirik.
Şeyx Cibrin rahimahullaha Azərbycan haqqında verilən sual-cavabın tam audioyazısı:
Şeyx Azərbaycandakı dəvətçilərə və digər qardaşlara nə tövsiyəniz var?
Cavab:
Tövsiyəmiz budur ki, sünnəni yaşatmağa, ona əməl etməyə çalışsınlar. Öz
aralarında xoş davransınlar. Tövsiyəm budur ki, bir camaat olsunlar.
Parçalanmasınlar. Batil dəvətçilərinə uymasınlar. İstər rafizi, istərsə
sufilərə, istərsə də qəbirlərə ibadət edənlərə və başqalarının dəvətinə
uymasınlar. Dəvətləri Qurana əməl etmək olsun. Quran Allah
kəlamıdır. Həmçinin sünnəyə də əməl etsinlər. Buxari və Muslimi
öyrənsinlər və oradakı səhih hədislərə etibar etsinlər. Həmçinin
Allahın quranda göstərdiyi tövhid əhdinə bağlansınlar. Allahın və Peyğəmbərinin , sallallahu aleyhi və səlləmin sözünə etimad etsinlər. Bu əsaslarda parçalanma olmaz.
Əgər kimlərsə sizə "vəhhabi" deyirsə onlara deyin ki, biz İslama müxalif
olan dindən Allaha sığınırıq. Biz Qurana bağlıyıq. Biz Qurana bağlı
olduqdan sonra nə istəyirsiniz adlandırın. Deyirsiniz ki "vahabiyik"?
Günahımız nədir? Quran və sünnəyə bağlıyıq, onlara əməl edirik ona görə
günahkarıq?! Heç kəs buna görə rədd cavabı verə bilməmişdir. Şeyx
Muhəmməd ibn Əbdül-Vahhabın Tövhid kitabına heç kəs rədd yaza
bilməmişdir. Əksinə onu oxuyan hər kəs orada olanları təsdiq edir. Ona
görə də biz doğru yolda bir olmalıyıq, çalışmalıyıq ki, aramızda ixtilaf
və təfriqə olmasın. Belə olsa Allah öz dinini izhar edər, kəlməsini
ucaldar. Allahım İslamı və Müsəlmanları izzətləndir. Şirki və
müşrikləri zəlil et. Öz düşmənlərini, din düşmənlərini məhv et. Allahım
bizi öz vətənimizdə əmin-aman et, üzərimizdə xeyirlilərimizi hakim et,
ey Aləmlərin Rəbbi.