Bakının Müşfiqabad qəsəbəsindəki məscidin imamı Mübariz Qaçayev isə «vahid xütbə» məsələsini yolverilməz sayır:
«Bizə də xəbər çatıb, əksər namaz qılanlar da buna narazılıqlarını
bildirirlər. Bizim xütbələrimiz onsuz da başdan ayağa islahdır,
insanları düz yola dəvət etməkdir. İnsanlara islamdan danışırıq. Hər
şeyi elmi baxımdan izah edirik. Bizdə şiə və əhli sünnə əqidələri
mövcuddur, indi onlara «vahid xütbə»lər necə və kim tərəfindən
veriləcək? Bu, müəyyən deyil». Dini Qurumlarla İş üzrə Dövlət Komitəsi hesab edir ki bu məsələnin «vahid xütbə» anlayışı kimi
təqdim olunması yanlışdır.Söhbət əlamətdar günlər və tarixi hadisələrlə
əlaqədar verilən tövsiyə xarakterli xütbə və moizələrdən gedir. Yəni,
həmin xütbələrdə vətənpərvərlik, milli-mənəvi dəyərlərin təbliği,
tarixi-mədəni irsə sədaqət, dinlər və məzhəblərarası münasibətlərdə
tolerant yanaşma kimi mühüm məqamlara xüsusi diqqət çəkilə bilər.
|
Bu günləri təxribatçıların planının tərkib hissəsindən biri də ‘’Vəhhabi‘’ adı altında sünniləri zəiflətməkdir. Bir aksioma var ki, oda yüksəlmənin iki yolunun olmasıdır: biri özünün qalxması, digəri isə qarşı tərəfin aşağı basılmasıdır. Bu gün ‘’Vəhhabi‘’ adı altında söylənilən bir çox şeylər əslində sünnilər haqqında söylənmiş olur.
Siğəni qəbul etməmək, saqqal saxlamaq, möhürsüz namaz qılmaq, kəlmeyi-şəhadətdə Əlinin adını çəkməmək və s. bütün bunların hamısı Vəhhabilik deyil Sünnilikdir. On dörd əsirdir ki, Quran, Sünnət, Səhabənin icması, Tabiin və sair mənbələr üzərində qurulub günümüzə qədər gəlmiş olan bu məzhəb Əhli-Sünnə (Sünni) məzhəbidir, Vəhhabi deyil.
|
-
Bu kəlmə üç əsr qabaq yaranıb, onu hərə bir cür ifadə edir. Bəzən
sünnilərə təzyiqi artırmaq üçün onlara "vəhhabi” deyirlər. Bu,
cəmiyyətdə damğa kimi istifadə olunur. Qabaqlar əfqanlar öz torpaqlarını
qoruyurdu, onları "duşmanı” adlandırmışdılar. Az sonra "islamçı
ekstremistlər” dedilər. Hətta 20 yanvarda da bizim adımızı "islamçı
ekstremist” qoymuşdular. Sonra da "vəhhabi” kəlməsi gəldi. Bunun bizimlə
heç bir əlaqəsi yoxdur. Ümumiyyətlə, əslində belə təriqət yoxdur. Bu
kəlməni işlədənlər cürbəcür siyasi məqsədlər daşıyır. Bəzi təriqətlər də
bundan istifadə edir. Biz, yəni əhli-sünnə dində artıq məsələləri qəbul
etmir. Peyğəmbərimizin vəfatından sonra dinə gələn artıq təriqət və
fikirləri dindən saymırıq. Bu da başqa məzhəblərdə olanları
qıcıqlandırır. Bizim dəvət sırf təmiz dinə çağırışdır. Yəni Allah,
Peyğəmbər nə deyibsə, odur.
|
|